Servicedesk
Ervaart u enige ongemakken in de door u gehuurde ruimte van Zegwaard Beheer? Wij beantwoorden graag uw vragen en lossen uw problemen zo snel mogelijk op met onze 24 uursservice. Zo kunt u met een gerust gevoel uw ruimte huren en u bezighouden met zaken die er echt toe doen!
Het melden van een probleem
Wilt u graag een melding maken van een belemmering in uw huurruimte? Dan kunt u dit, aan de hand van de verschillende urgentieniveaus, bij ons kenbaar maken. De volgende niveaus zijn hierbij van toepassing:
- Lage urgentie
- Hoge urgentie
Lage urgentiemeldingen zullen telefonisch tijdens kantoortijden (8:30 uur tot 17:00 uur) of via het onderstaande serviceformulier behandeld worden. Heeft u een noodzakelijke kwestie die zo snel mogelijk opgelost dient te worden? Na het ontvangen van de hoge urgentiemelding via het serviceformulier, nemen wij rechtstreeks contact met u op. Wij adviseren u om vooraf het indienen van een melding, eerst uw huurovereenkomst door te nemen of uw probleem daadwerkelijk door de partij Zegwaard Beheer opgelost dient te worden.
Probleem melden? Bel de servicedesk.